Küresel rotaların değişime uğradığı bir konjonktürde maliyet yönetimi lojistik şirketleri için en önemli gündem maddelerinden biri. Şirketler 2025’te yetişmiş insan gücünü elde tutmaya çalışırken, maliyetleri sıkı kontrol etme çabasını da sürdürecek. T
WiLAT, Lojistik ve Taşımacılık sektöründe kadın sürücülerin sayısını arttırmak ve sektörün erkek egemen algısını kırmak için yeni bir proje başlattı. C.I.L.T.’nin kadın kanadı WiLAT’dan “Kadın Sürücüler Projesi” C.I.L.T. Türkiye Başkanı ve WiLAT Orta D
"İran ın Türk TIR larını kendi ülkesinden akaryakıt almaya zorlaması ve yüksek karayolu geçiş ücreti ödetmesi, firmalarımıza büyük bir maliyet getiriyor" diyen UND yönetimi, İran makamlarını ve taşımacıları uzlaşmaya davet etti. Türkiye ve İran, bulund
Lojistik dikeyinde yeni nesil fintek şirketi Lojipay, dijital nakliye platformu Diginak.com’dan yatırım aldı. Lojipay’in bu yatırım ile şirket değerlemesi ise 3 milyon dolara ulaştı. Lojistik sektörünün ve KOBİ’lerin finansal ihtiyaçlarına özel olarak
Ciner Holding iştiraklerinden Ciner Denizcilik, Çinli Jiangmen Nanyang Ship Engineering’den sipariş ettiği 40.500 dwt’lik altı dökme yük gemisinden birini daha teslim alarak filosuna kattı. 179.90 metre uzunluğuna ve 30 metre genişliğine sahip M/W Live
Petrol Ofisi Grubu tarafından madeni yağ teknolojisi konusunda kullanıcıların hayatını kolaylaştırma amacıyla geliştirilen ve sektörde bir ilk olan madeni yağlar asistanı Lubi, yepyeni özellikleri ile büyük ilgi görüyor. Türkiye madeni yağ pazarının 14
Uluslararası Taşımacılık ve Lojistik Hizmet Üretenleri Derneği (UTİKAD), lojistik sektörünün 2024 yılı değerlendirmelerini, dernek faaliyetlerini, taşımacılık istatistiklerini ve 2025 yılı öngörülerini düzenlediği basın toplantısında paylaştı. Basın to
HİB Yönetim Kurulu Üyesi ve Yük Taşımacılığı ve Lojistik Hizmetleri Komitesi Başkanı Murat Baykara, en önemli hedeflerinin uluslararası lojistik gelirlerini orta vadede 40 milyar dolar seviyesine çıkarmak olduğunu kaydetti Hizmet İhracatçıları Birliği