Anasayfaya Dön // ONEMLİ NAKLİYE BİLGİLERİ   28.05.2025 11:14:57         Karakter boyutu : 11 Punto 12 Punto 14 Punto 16 Punto
 
TALAY CUSTOMS’IN DİJİTAL YATIRIMLARI GÜMRÜK İŞLEMLERİNİ HIZLANDIRDI
Yorum Yaz      
 
Şirketin Genel Müdürü Yiğit Yılmaz, dış ticaretin büyük bir dönüşüm içerisinde olduğunu vurgulayarak, gümrüklemenin de bu dönüşüme ayak uydurması gerektiğini belirtti.

Gümrükleme süreçlerine yeni bir vizyon getirme hedefiyle yola çıkan Talay Customs, bu alandaki uzmanlığıyla fark yaratarak tamamen verimliliğe odaklanıyor. Şirketin Genel Müdürü Yiğit Yılmaz, ticareti oluşturan unsurların ve teknolojinin büyük bir dönüşüm içerisinde olduğunu vurgulayarak, gümrüklemenin de bu dönüşüme ayak uydurması gerektiğini belirtti.

Tüm gümrük süreçlerini tek elden yönetiyor

Şirket olarak bu dönüşümü en iyi şekilde yakaladıklarını ifade eden Yılmaz, alanında uzman ekipleri sayesinde ihracat ve ithalatta gümrük süreçlerinin her aşamasına hâkim olduklarını söyledi. Yılmaz, glokal bir bakış açısıyla hareket ettiklerine dikkati çekerek, her ülkenin, her sektörün farklı gümrük uygulamaları olduğunu hatırlattı.

“Bu uygulamaları bilmek yetmiyor, aynı zamanda olası güncellemelerden de haberdar olmanız gerekiyor.” diyen Yılmaz, özellikle birden fazla ülke veya kıtada operasyon yapan müşterilerinin bütün gümrükleme ihtiyaçlarını uçtan uca yönetebildiklerini dile getirdi.

Gümrüklemede teknolojiyi en üst seviyede kullanıyor

Yılmaz, gümrüklemenin yanı sıra sertifikalandırma, lisanslama ve satış sonrası belgelendirme ile grup şirketlerinin gücü ile uçtan uca tedarik zinciri yönetimi çözümleri sunduklarının da altını çizdi. Dijital yatırımları sayesinde, karmaşık süreçlerdeki zaman kaybını azalttıklarını belirten Yılmaz, geliştirdikleri Talay Customer Portal ile izlenebilir ve ölçümlenebilir dış ticaret operasyon takip hizmeti sağladıklarını, evrakları elektronikleştirdiklerini, Ar-Ge ve inovasyonu odak aldıklarını vurguladı.

Dijital yatırımları sayesinde özellikle Türkiye – Avrupa arasındaki taşımalarda gümrük işlem sürelerini yarı yarıya kısalttıklarını belirten Yılmaz, "Talay Customer Portal kullanımıyla müşterilerimize sağladığımız zamandan tasarruf, markalarımızın operasyon sayılarını artırarak karlılıklarına da olumlu yansıdı." diye konuştu.

Yılmaz, başta perakende, gıda, kimya ve kozmetik olmak üzere her sektörün ihtiyaçlarına uygun hızlı çözümler ürettiklerini, aynı zamanda ticareti ön izne tabi ürün gruplarının belgelendirme alanlarında da ciddi bir uzmanlıkları olduğunu sözlerine ekledi.

LOJİPORT
 
       

Haber İle İlgili Yapılan Yorumlar

   

 

WhatsApp ile iletişime geç

+90 850 22 608 22

+90 505 993 91 34

+90 553 798 08 62

 

 Nakliye Terimleri & Bilgileri

Sınırlı Sorumluluk Beyanı

Üye Olunuz / Bize Ulaşın / Sanal Pos / Hesaplar

 

 

 

DİĞER SİTEMİZ

Nakliyerehberim Group İnc.

© 2002 - 2022 Tasarım by nakliyerehberim.com.tr