|
|
|
Kapat |
|
Firma Diğer Bilgileri |
|
|
|
Aç |
|
Firma Diğer Bilgileri |
| |
 |
 |
 |
Denizyolu |
 |
Demiryolu |
 |
Karayolu |
 |
Havayolu |
|
Karayolu : |
R2
|
Demiryolu : |
FIATA
|
Havayolu : |
NONIATA
|
Denizyolu : |
FIATA
|
|
 |
Angola, Benin, Botswana, Burkina Faso, Burundi, Kamerun, Cape Verde, Orta African, Cad, Kongo, Djibouti, M1s1r, Equatorial Guinea, Eritre, Habesistan, Gabon Cumhuriyeti, Gambia, Gana, Guinea Bissau, Ivory Coast, Kenya, Lesotho, Liberya, Libya, Madagascar, Malawi, Mali, Fas, Mauritius, Mozambik, Guneybati Afrika, Nijer, Nijerya, Rwanda, Senegal, Seychelles, Somali, Guney Africa, Sudan, Swaziland, Tanzania, Togo, Tunus, Uganda, Zambiya, Antigua & Barbuda, Arjantin, Barbados, Bahamas, Belize, Bolivya, Brezilya, Kanada, Sili, Kolombiya, Kostarika, Kuba, Dominica, Dominican Republic, Ekvator, El Salvador Cumhuriyeti, Grenada, Guatemala, Guyana, Haiti, Honduras, Jamaika, Meksika, Nikaragua, Panama, Paraguay, Peru, Suriname, Saint Lucia, St. Vincent & Grenadines, Trinidad and Tobago, Amerika Birlesik Devletleri, Uruguay, Avustralya, Brunei, Kambocya, Cin, East Timor, Fiji, Endonezya, Japonya, Kazakistan, Kiribati, Korea, South Korea, Kirgizistan, Laos, Malaysia, Marshall Islands, Micronesia, Mogalistan, Nauru, Yeni Zelanda, Palau, Papua New Guinea, Filipin, Samoa, Singapur, Solomon Islands, Tayvan, Tacikistan, Tayland, Tonga, Turkmenistan, Tuvalu, Ozbekistan, Vanuatu, Arnavutluk, Andorra, Ermenistan, Avusturya, Azerbaycan, Belarus, Belcika, Bosna Hersek, Bulgaristan, Croatia, K1br1s, Czech Republic, Denimarka, Esthonia, Finlandiya, Fransa, Gurcistan, Almanya, Yunanistan, Macaristan, Irlanda, Italya, Letonya Cumhuriyeti, Liechtenstein, Lithuania, Luksemburg, Makedonya, Malta, Moldova, Monako, Hollanda, Norveç, Polonya, Portekiz, Romanya, Rusya, San Marino, Sirbistan Karadag, Slovakya, Slovenya, Ispanya, Isvec, Isvicre, Turkiye, Ukrayna, Britanya, Vatikan, Cezayir, Bahrain, Misir, Iran, Irak, Israil, Urdun, Kuveyt, Lübnan, Libya, Mauritania, Fas, Umman, Katar, Suudi Arabistan, Sudan, Suriye, Tunus, Birlesik Arap Emirligi, Yemen, Afganistan, Banglades, Bhutan, Hindistan, Maldives, Nepal, Pakistan, Sri Lanka, |
|
 |
 |
Lojistik Dağıtım
Firmaları |
 |
Yurtiçi Araç Taşıma |
 |
Antrepo Hizmetleri |
 |
Parsiyel
Kargo Taşımalar |
 |
Evden
Eve Taşımacılık |
 |
Gümrük işlemleri |
 |
Paketleme |
 |
Depolama |
 |
Frigofrig
Taşıma |
 |
Lowbed
Ağır Taşıma |
 |
Konteyner
iç Nakliye |
 |
Askılı Tekstil Taşıma |
 |
Kurye
Taşımalar (Tüm) |
 |
Sal
Kasa Taşıma |
 |
Sıvı
Tanker Taşıma |
 |
Komple Kargo Taşıma |
 |
Cam Nakliyesi |
 |
Harfiyat Nakliyesi |
 |
Açık
Yük Taşıma |
 |
Nakliyat Ambar Taşıma |
 |
Kombine Taşımacılık |
 |
Gemi ile Konteyner. Nakliyesi |
 |
Uçak ile Kargo Taşıma |
 |
Tren Vagon Nakliyesi
|
|
|
|
 |
|
|
 |
Volvo
|
: |
YOK |
 |
Daf |
: |
YOK |
 |
Mercedes |
: |
YOK |
 |
Man |
: |
YOK |
 |
Renault |
: |
YOK |
 |
Scania |
: |
YOK |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Askılı |
: |
YOK |
 |
Dz Tenteli |
: |
YOK |
 |
Frigofrig |
: |
YOK |
|
|
: |
|
 |
20 Lik Adedi |
: |
YOK |
 |
40 Lik Adedi |
: |
YOK |
 |
45
Lik Adedi |
: |
YOK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
| |
|
|
Kapat |
|
Resimli Tanıtım |
|
|
|
Aç |
|
Resimli Tanıtım |
| |
|
|
|
| |
|
|
Kapat |
|
Firma Tanıtım
Yazısı |
|
|
|
Aç |
|
Firma Tanıtım
Yazısı |
| |
Avrupa da Karayolu ve Demiryolu Taşımacılığı Yukarıda belirttiğiniz ülkeler, Avrupa lojistik ağının en önemli rotalarını oluşturur. Bu güzergahlarda eşya taşımacılığı genellikle RORO (Roll-on/Roll-off), FTL (Full Truck Load), LTL (Less than Truckload) ve Demiryolu taşımacılığı gibi farklı yöntemlerle gerçekleştirilir. Her bir yöntemin kendine özgü avantajları ve kullanım alanları bulunur.
RORO (Roll-on/Roll-off) RORO, tekerlekli yüklerin (tır, kamyon, otomobil vb.) gemilerle taşınması anlamına gelir. Bu yöntem, özellikle İngiltere, İrlanda veya İskandinavya gibi ada ülkelerine veya deniz yoluyla ulaşılan diğer destinasyonlara yapılan taşımalarda tercih edilir. Tırın tamamı gemiye yüklenir ve varış limanında tekrar karayoluna devam eder. Bu, aktarma maliyetlerini ve zaman kayıplarını en aza indirir.
FTL (Full Truck Load) FTL, bir tırın tamamını tek bir müşterinin yükünün doldurması durumudur. Yük, tırın kapasitesini tamamen doldurmasa bile, gönderici tırın tamamını kiralamayı tercih edebilir. Bu yöntem, özellikle acil veya hassas yükler için idealdir çünkü direkt olarak yükleme noktasından varış noktasına gider, ek duraklama veya aktarma yapılmaz. Bu sayede hem güvenlik artar hem de teslimat süresi kısalır.
LTL (Less than Truckload) LTL, bir tırın tamamını doldurmayacak küçük hacimli yükler için kullanılır. Birden fazla göndericinin yükleri bir tırda toplanır ve aynı güzergahtaki farklı alıcılara teslim edilir. Bu, küçük ve orta ölçekli işletmeler için maliyet etkin bir çözümdür. Ancak, tırın farklı noktalara uğraması nedeniyle teslimat süresi FTL ye göre daha uzun olabilir.
Demiryolu Taşımacılığı Demiryolu taşımacılığı, özellikle uzun mesafelerdeki ve yüksek hacimli yükler için oldukça avantajlıdır. Karayoluna göre daha çevreci ve genellikle daha ekonomiktir. Bir tren vagonu, birden fazla tırın taşıyabileceği kadar yük alabilir. Bu da özellikle Almanya - Polonya, Çekya - Slovakya gibi yoğun sanayi bölgelerindeki taşımacılıkta demiryolunu popüler bir seçenek haline getirir. Demiryolu, özellikle dökme yükler, konteynerler ve büyük makine parçaları gibi ağır ve hacimli yükler için idealdir.
Güzergahlara Göre Taşımacılık Yöntemleri Yukarıda belirttiğiniz güzergahlarda her bir taşıma yöntemi farklı amaçlarla kullanılır:
ALMANYA - HOLLANDA - BELÇİKA: Bu rotada genellikle FTL ve LTL sıkça kullanılır. Bölgenin yoğun sanayi ve ticaret ağı nedeniyle, hızlı ve esnek karayolu taşımacılığı öne çıkar.
AVUSTURYA - SLOVAKYA - ÇEKYA - MACARİSTAN - POLONYA: Bu rota, Orta Avrupa nın ana arterlerinden biridir. Hem karayolu (özellikle LTL) hem de demiryolu taşımacılığı oldukça yaygındır. Demiryolu, özellikle bu bölgedeki sanayi ürünleri ve hammaddeler için önemli bir lojistik çözüm sunar.
SIRBİSTAN - ROMANYA - BULGARİSTAN - YUNANİSTAN: Bu güzergâh, Türkiye den Avrupa ya açılan bir kapı niteliğindedir. FTL ve LTL, bu rotada en çok tercih edilen yöntemlerdir.
FRANSA - İSPANYA - PORTEKİZ: Özellikle uzun mesafeler için karayolu taşımacılığı (FTL ve LTL) yaygın olsa da, demiryolu taşımacılığı da bazı yük türleri için giderek daha popüler hale gelmektedir.
Bu yöntemlerin doğru bir şekilde seçilmesi, taşımacılık maliyetlerini düşürmenin, teslimat sürelerini kısaltmanın ve lojistik operasyonları daha verimli hale getirmenin anahtarıdır.
Bulung Lojistik: Türkiyeden Dünyaya Sürdürülebilir Köprü Bulung Lojistik, 2012de yola çıktığı andan itibaren Türkiyeyi Avrupa, Orta Asya ve Orta Doğuya bağlayan bir lojistik köprüsü kurma hedefiyle hareket ediyor. Bu köprüyü inşa ederken en büyük öncelikleri, ticareti kolaylaştırmanın yanı sıra çevreyi korumak ve sürdürülebilir ilişkiler inşa etmek.
Şirket, lojistik sektöründe başarının anahtarının sadece hızlı teslimat değil, aynı zamanda güvene dayalı, uzun soluklu ilişkiler kurmak olduğuna inanıyor. Bu nedenle, faaliyet gösterdiği bölgelerde yerel varlığını güçlendiriyor. İstanbul, Timişoara, Sofya, Belgrad ve Bağdattaki 50den fazla uzmanıyla, her bölgenin kendine özgü dinamiklerini anlayarak hizmet veriyorlar. Bu bölgesel uzmanlık sayesinde taşımacılık, satın alma ve gümrükleme gibi karmaşık süreçler sorunsuz bir şekilde yönetiliyor.
Bulung Lojistik, Türkiyedeki köklerini adeta bir DNA gibi taşıyarak, farklı ülkeler ve kültürler arasında lojistik süreçleri daha da kolaylaştırıyor. Bu yaklaşım, sadece bir yerden bir yere eşya taşımak yerine, kültürler arası ticari bağları güçlendiren bir misyonu ifade ediyor.
Özetle, Bulung Lojistik, güçlü bölgesel ağını, sürdürülebilirlik ilkesini ve Türkiyedeki köklerini birleştirerek, lojistik sektöründe fark yaratan, güvenilir ve çevreye duyarlı bir oyuncu olarak öne çıkıyor.
Lojistikte Çeşitli Taşıma Yöntemleri: Avantajlar ve Seçenekler Günümüz küresel ticaretinde lojistik, ürünlerin doğru zamanda, doğru yere ve en verimli şekilde ulaştırılması için hayati bir rol oynamaktadır. Kara, deniz, demir ve hava yolu taşımacılığı, her biri kendine özgü avantaj ve dezavantajlara sahip farklı ihtiyaçlara yönelik çözümler sunar.
Karayolu Taşımacılığı Karayolu taşımacılığı, esnek yapısı ve kapıdan kapıya teslimat imkanıyla öne çıkar. Geniş bir araç filosu ve yaygın dağıtım ağı sayesinde Avrupadan Türkiyeye, Bağımsız Devletler Topluluğu (BDT) ülkelerine ve Orta Doğuya kadar geniş bir coğrafyada hızlı ve güvenli taşımacılık hizmeti sunar. Özellikle kara sınırı olan ülkeler arasında tercih edilen bir yöntemdir.
Demiryolu Taşımacılığı Demiryolu taşımacılığı, ton-kilometre başına enerji tüketimi açısından en çevre dostu ve maliyet etkin taşıma yöntemlerinden biridir. Büyük hacimli ve ağır yüklerin uzun mesafelerde taşınması için idealdir. Avrupa genelindeki demiryolu şirketleriyle kurulan iş birlikleri sayesinde vagon kiralama ve intermodal taşımacılık gibi hizmetler, lojistik süreçlerini daha sürdürülebilir hale getirir.
Denizyolu Taşımacılığı Aciliyeti olmayan ve büyük sevkiyatlar için deniz yolu taşımacılığı, en uygun maliyetli seçenektir. Diğer taşıma türlerine kıyasla çok daha düşük bir karbon ayak izine sahip olması, çevre bilincinin arttığı günümüzde önemli bir avantaj sunar. Kapsamlı hizmetler sayesinde, maliyet ve çevresel etki arasında denge kurarak verimli bir lojistik planı oluşturmak mümkündür.
Havayolu Taşımacılığı Hız, lojistik önceliğiniz olduğunda havayolu taşımacılığı en uygun çözümdür. En hızlı taşıma şekli olması nedeniyle genellikle acil ve yüksek değerli yükler için tercih edilir. Farklı havayolu şirketleriyle kurulan iş birlikleri sayesinde ekspres taşımacılık ve kargo uçağı kiralama gibi seçenekler sunularak, en acil gönderilerin bile zamanında teslimatı sağlanır.
Sonuç olarak, lojistik stratejisi belirlerken her taşıma yönteminin avantajlarını göz önünde bulundurmak önemlidir. Gönderinizin niteliğine, bütçenize, aciliyetine ve çevresel hedeflerinize en uygun yöntemi seçerek, hem maliyetleri düşürebilir hem de operasyonel verimliliği artırabilirsiniz.
Bu makalede lojistik hizmetlerinizden yola çıkarak dört farklı taşıma yöntemini tanıttım. Başka bir konu hakkında da makale yazmamı ister misiniz?F
| |
|
| |